searchAKILLI ARAMA
formİLETİŞİM FORMU
tel

MENÜ

kapat

İLETİŞİMDE KALIN

BİZİ TAKİP EDİN

facebook twitter instagram youtube
kapat

AKILLI ARAMA

Size en uygun projeleri listelemek için aşağıdaki kutuları kullanın.

-
kapat

İLETİŞİM FORMU

Projelerimiz ile ilgili bilgi sahibi olmak için iletişim formumuzu doldurabilirsiniz.

İLETİŞİM FORMU

ampulFORMU DOLDURMAYA DEVAM ET
KAPATclose
LIVE IN sinpaş

Evde Geçen “Sosyal Mesafe”li Günlerde Yardımcı Olacak Alışkanlıklar

Bir süredir evde hayatı yeniden keşfediyoruz. Hem çevremize hem kendimize yepyeni bir gözle bakıyoruz. Alışkanlıklarımızı yeniden şekillendiriyor ve en sağlıklı, mutlu şekilde evimizdeki hayatı renklendirmeye çalışıyoruz. Kısacası bir süredir evlerimizde geçirdiğimiz zaman arttığı için bizim için çok daha fazla şey ifade ediyor. Bu sosyal mesafeli günlerde zamanınızı üretken, yaratıcı, keşiflerle dolu geçirebilmenize yardımcı olacak önerilerimiz var. Unutmayın, #hayatevdegüzel!

1 - YEMEK YAPMA BECERİLERİNİZİ GELİŞTİRİN

Sağlıklı alışkanlıkları günlük yaşamınızda istikrarlı bir şekilde uygulamakta hep zorlandıysanız, şimdi vaktiniz varken kendinize yepyeni bir beslenme programı oluşturmayı deneyebilirsiniz. Güçlü ve sağlıklı olabilmek için iyi beslenmek kritik derecede önemli. Öyleyse mevsim sebzelerini, tahılları, yeşillikleri alın ve yepyeni lezzet yolculuklarına yelken açın! Hep internette gördüğünüz ama bir türlü yapma fırsatı bulamadığınız sağlıklı tarifleri deneyin, mutfakta kendi karışımlarınızla harikalar yaratın!

2 - BİTKİLERİNİZLE İLGİLENİN

Bitkilerle ilgilenmek gerçekten terapi niteliğinde olabiliyor. Bu yüzden bitkilerin keyifli dünyasıyla tanışmalısınız. Topraklarını değiştirin, yaprakların tozunu alın, su vermeyi unutmayın. Bu bakım onlara iyi geldiği kadar size de iyi gelecek. Dilerseniz sizin için hazırladığımız “Kışın Ev Bitkileri Bakımında En Sık Yapılan Hatalar” veya “Bitkilerinizin Yaprakları Neden Sararır?”içeriklerimizi inceleyebilir, ev bitkileri bakımına ilişkin daha detaylı bilgiler edinebilirsiniz.

3 - EVDEN ÇALIŞMA DİSİPLİNİ EDİNİN

Evden çalışma büyük bir konfor, ama dikkatinizi dağıtacak da çok fazla şey var: Çocuklar, evcil hayvanlar, komşuların sesleri ya da sadece yatağınıza çok yakın olmanın verdiği, sürekli tekrarlayan ara verme ve biraz uzanma dürtüsü! Çok kolay olmasa da kendinize koyduğunuz kurallara istikrarlı bir şekilde uyduğunuzda hızlıca evde çalışma disiplini edinmeniz mümkün. Bu konuda neler yapabileceğinizi merak ediyorsanız, “Evde Çalışırken Verimli Olabilmek İçin Öneriler” içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

4 - İŞE GİDİYORMUŞ GİBİ GİYİNİN

Tüm gün evin içinde olduğunuz zaman, gününüzü bölümlere ayırmak için üzerinizi değiştirmek sorumluluklarınıza odaklanmanıza yardımcı olacak. Örneğin uyandığınızda pijamalarınızla işinizin başına geçmek yerine işe gidiyormuş gibi giyinirseniz, tazelenmiş bir modla işinize başladığınızı göreceksiniz. Ya da akşam artık çalışmayı bırakacağınız zaman pijamalarınızı giymek, kendinize vakit ayırma motivasyonunuzu yükseltecek.

5 - SEVDİKLERİNİZLE DİJİTAL İLETİŞİMİ KEŞFEDİN

Sosyal mesafe kavramını size “Sosyal Mesafe Nedir ve Günlük Yaşamda Nasıl Uygulanır?“ içeriğimizde detaylıca anlatmıştık. Kendiniz ve çevrenizdekiler için evde izole olmak, arkadaşlarınızın evine gitmemek ve onları evinizde ağırlamamak, içinde bulunduğumuz şu dönemde en gerekli tedbirlerden biri. Ancak bu etkileşiminizi kesmeniz anlamına gelmiyor, şimdi dijital iletişim kanallarını keşfetmenin tam zamanı! Zoom, Google Hangouts, Facetime, House Party gibi uygulamalar epey tercih ediliyor. Hatta bu uygulamalarda karşılıklı oyunlar oynayıp, yan yana olmasanız da birlikte çok eğlenmeniz mümkün!

Yaşlı ve teknolojik aletlerle ilişkisi zayıf sevdikleriniz için ise, herhangi bir uygulama indirmeyi gerektirmeyen Free Conference web sitesini inceleyebilirsiniz.

6 - EGZERSİZ YAPIN

Uzun süre hareketsizlik sizi tahmin ettiğinizden çok daha fazla yorabilir. Bu yüzden evdeki günlerinize mutlaka hareket katmalısınız. Pilates, yoga, dance workout, hangisi sizi matın başına hevesle götürüyorsa onu seçin ve çalışın! Eğer daha önce evde kendi kendinize spor yapmadıysanız ya da sizi motive edecek dijital kanallar arayışındaysanız hazırladığımız ”Evde Spor Yapmak İçin Youtube Kanalları ve Uygulamalar” içeriğimize mutlaka göz atın.

7 - SIK SIK EVİNİZİN HAVASINI TAZELEYİN

Tazelenmek ve işlerimize odaklanabilmek için temiz havaya ihtiyacımız var. Bu yüzden hava ne kadar soğuk da olsa sık sık evinizin havasını tazelemelisiniz. Ferah bir oda moralinizi anında yükseltecek. Gün içinde birkaç saatte bir pencereleri açıp evinizi havalandırmanın size ne kadar iyi geldiğine inanamayacaksınız. İsterseniz sizin için hazırladığımız “Evinizin Havasını Değiştirecek 7 Etkili İpucu” içeriğimize de göz atabilirsiniz.

8 - UZAKTAN EĞİTİM PLATFORMLARINDAN FAYDALANANIN

İçinde bulunduğumuz bu teknoloji çağında öğrenmenin gerçekten sınırı yok. Siz yeter ki isteyin, konusunda uzman kişilerin anlatımıyla neredeyse her konudaki içeriği bir tık ile online platformlarda bulabilmek mümkün. Bunun için Master Class, Udemy ya da Skillshare gibi mecraları inceleyebilir ve ilgi alanlarınıza uygun, hep öğrenmek istediğiniz konuları, oturma odanızın konforunda öğrenmeye başlayabilirsiniz. Hatta sadece YouTube bile size birçok şey öğretecek içeriklerle dolu, şimdi keşif zamanı!

9 - SOSYAL MEDYA CHALLENGE’LARINA KATILIN

Mevcut izole durumda kendinizi toplumun, topluluğun bir parçası olarak hissetmeye devam etmek istediğinizde sosyal medya challenge’ları yardımınıza koşuyor. Okuduğunuz kitapları paylaşmak, egzersiz konusunda birbirinize meydan okumak, yemek yapma konusunda challenge’larla harikalar yaratmak size çok iyi gelebilir.

10 - DİJİTAL DETOKSU DENEYİN

Dijitalde sosyalleşmek, özlediğimiz insanlarla bir arada olmak harika ancak diğer yandan sürekli maruz kaldığımız sosyal medya oldukça yıpratıcı. Belki de ihtiyacınız olan gün içinde gündeme küçük bir ara verip ekran sürenizi biraz daha azaltmaktır. “10 Adımda Dijital Detoks” içeriğimiz, bu günlerde tam da ihtiyacınız olan şey olabilir.

tags Etiketler: ev, virüs, yemek, egzersiz

#liveinsinpaş

Şu İçerikler de Hoşunuza Gidebilir:

E-BÜLTEN

e-mail adresinizi giriniz