searchAKILLI ARAMA
formİLETİŞİM FORMU
tel

MENÜ

kapat

İLETİŞİMDE KALIN

BİZİ TAKİP EDİN

facebook twitter instagram youtube
kapat

AKILLI ARAMA

Size en uygun projeleri listelemek için aşağıdaki kutuları kullanın.

-
kapat

İLETİŞİM FORMU

Projelerimiz ile ilgili bilgi sahibi olmak için iletişim formumuzu doldurabilirsiniz.

İLETİŞİM FORMU

ampulFORMU DOLDURMAYA DEVAM ET
KAPATclose
LIVE IN sinpaş

Bağışıklığı Destekleyecek İçecekler

Mevsimler değişirken daha dirençli olmak için vücudumuza iyi bakmaya her zamankinden daha fazla dikkat ediyoruz. Stresi azaltacak yoga, meditasyon gibi pratikleri uyguluyor, iyi besleniyor, bol bol hareket ediyoruz.
Bağışıklığı güçlendirmenin bir yolu da doğadan gelen iyileştirici etkileriyle sağlıklı içecekler. Hem keyifle tüketeceğiniz hem de mevsim geçişlerinde sizi güçlü kılacak içecekler neler, sizin için sıraladık.
Sağlıklı ve harika bir bahar olsun!

 

Narenciyeli Su
Turunçgillerde bolca bulunan C vitamini, bağışıklığı destekleyen vitaminlerin başında geliyor. Özellikle mevsim geçişlerinde yeterli C vitamin tükettiğimizde vücut direnci yükseliyor, hastalıklara karşı korunaklı bir hale geliyoruz. Eğer günlük yaşam koşuşturmalarla dolu, yoğun geçiyorsa, suyunuzun içine koyabileceğiniz birkaç dilim limon, portakal bile size iyi gelecek. Ayurvedik beslenme uzmanları, suyun iyileştirici etkilerini en üst seviyeye çıkarmak için soğuk su yerine ılık suyu tercih etmenizi öneriyor, unutmayın!

 

Bitki Çayları
Hepimiz sabah kahvaltıda ya da akşam günün yorgunluğunu atmak için çay içmeye bayılıyoruz! Peki bu alışkanlığınızı daha sağlıklı bir hale getirmeye ne dersiniz? Araştırmalara göre özellikle mevsiminde tüketilen ekinezya, zencefil, kekik, nane limon, zerdeçal gibi bitki çayları bağışıklığı güçlendirmede oldukça etkili. Dilerseniz sizlerle daha önce paylaştığımız kış çayı önerilerimize buradan göz atabilir, mevsim geçişlerinde önleminizi alarak vücudunuzun hastalıklara karşı korunmasını en üst seviyeye çıkarabilirsiniz.

 

Yeşil Meyve Suları
Birçok beslenme uzmanına göre, mevsim geçişlerinde tükettiğimiz yeşil sebzeli içecekler, içeriğindeki zengin besin değerleriyle vücudumuzdaki toksinlerden kurtulmamızı sağlamanın yanı sıra bağışıklığımızı güçlendiriyor. Özellikle posasız ıspanak, pazı, kereviz ve salatalık gibi sebzeleri kullanarak hazırlayacağınız içecekler, içeriğinde bulunan yüksek klorofil sayesinde kandaki oksijen miktarını artırıyor, vücudunuzdaki toksinlerin yok olmasına yardımcı olarak sindirim sisteminizi rahatlatıyor. Dilerseniz sizinle blogumuzda daha önce paylaştığımız detoksa ilişkin merak ettikleriniz konulu yazımıza buradan ulaşabilir, yeşil meyve sularıyla ilgili daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz.

 

Hindistan Cevizi Suyu
Birçok beslenme uzmanı tarafından da önerilen hindistan cevizi suyu, son zamanların popüler wellness içeceklerinden biri. Hindistan cevizi suyu böbrekleri korumasının yanı sıra içeriğinde bulunan yüksek magnezyum ve potasyum gibi mineraller sayesinde idrar yolunun temizlenmesi ve böbrek taşlarının oluşumunu engellemeye oldukça yardımcı. Ayrıca, kalsiyum ve fosfor bakımından zengin içeriğiyle bağışıklığa etkisi de bir hayli yüksek. Özellikle kış aylarında soğuk algınlığına sık sık yakalanan bir yapınız varsa Hindistan cevizi suyunu tüketerek vücudunuzun direncini arttırabilirsiniz.

#liveinsinpaş

Şu İçerikler de Hoşunuza Gidebilir:

E-BÜLTEN

e-mail adresinizi giriniz